Get Adobe Flash player

Νέος κινητήρας 450hp με σύστημα ad blue μόνο!

Η Scania έχει πλέον διευρύνει περαιτέρω την ήδη ολοκληρωμένη γκάμα των Euro 6-πιστοποιημένων κινητήρων φορτηγών. Όποιος χρειάζεται 450 hp, μπορεί τώρα να επιλέξει μεταξύ δύο εκδόσεων των γνωστών  13-λίτρων μηχανών της Scania σε αυτό το επίπεδο ισχύος. Στην τελευταία διαμόρφωση χρησιμοποιεί μόνο την τεχνολογία μετεπεξεργασίας SCR.

"Η επιτυχία μας με την έκδοση του κινητήρα 410 ίππων  13 λίτρων με μόνο SCR μας ώθησε να προχωρήσουμε σε αυτό το δρόμο για να μειώσουμε τόσο την πολυπλοκότητα όσο και την κατανάλωση πετρελαίου," λέει ο Joel Granath, επικεφαλής του Product Management για φορτηγά Scania. "Οι πελάτες μας έχουν τώρα μια σειρά από 18 διαφορετικά μοντέλα Euro 6 κινητήρων για να διαλέξουν. "

Οι μηχανικοί της Scania έλυσαν το παζλ της συνάντησης των απαιτήσεων των Euro 6 εκπομπών χρησιμοποιόντας μόνο SCR - παρά το υψηλό εύρος ισχύος - οι πελάτες τώρα 'εχουν αυξημένη ελευθερία επιλογής με απλούστερες λύσεις. Το νέο μοντέλο του κινητήρα Scania - DC13 147 - δεν απαιτεί ούτε υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ούτε ένα ψύκτη EGR."Ακριβώς όπως με το μοντέλο 410 hp που εμφανίστηκε το περασμένο φθινόπωρο με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου , ο κινητήρας αυτός είναι ιδανικός, ειδικά για τους ευρωπαίους πελάτες μεγάλων αποστάσεων οι οποίοι δίνουν προτεραιότητα στήν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, χωρίς να θέλουν να εγκαταλείψουν την ισχύ των άλλων κινητήρων Scania», δηλώνει o Granath.

«Σύμφωνα με δικούς μας υπολογισμούς η λειτουργία ενός Streamline Scania,θα έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 1 τοις εκατό των καυσίμων σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, χρησιμοποιώντας τόσο EGR και SCR." Οι μηχανικοί της Scania έλυσαν το παζλ της συνάντησης των απαιτήσεων των Euro 6 εκπομπών χρησιμοποιόντας μόνο SCR - παρά το υψηλό εύρος ισχύος - οι πελάτες τώρα 'εχουν αυξημένη ελευθερία επιλογής με απλούστερες λύσεις. Το νέο μοντέλο του κινητήρα Scania - DC13 147 - δεν απαιτεί ούτε υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ούτε ένα ψύκτη EGR.

Οι κινητήρες που χρησιμοποιούν μόνο την τεχνολογία SCR απαιτούν περισσότερο AdBlue, από την άλλη πλευρά. Στην περίπτωση της Scania, αυτό είναι συνήθως κατά μέσο όρο 6 τοις εκατό του ντίζελ, ενώ οι κινητήρες με EGR και SCR συνήθως χρησιμοποιούν μέχρι 3 τοις εκατό. Για εκείνους που θέλουν μεγαλύτερες δεξαμενές ντίζελ, η Scania προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από δεξαμενές AdBlue, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών λύσεων που χρησιμοποιούν κενό χώρο στο εσωτερικό του πλαισίου με έξυπνο τρόπο.

Το νέο μοντέλο του κινητήρα έχει, ακριβώς όπως και ο προκάτοχός του, μια πολύ εντυπωσιακή ροπή: μέγιστη ροπή 2.350 Nm και είναι διαθέσιμη ήδη από 1.000 Σ.α.λ. η οποία εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η μηχανή 450 hp Scania με μόνο SCR θα γίνει ένας  δημοφιλής κινητήρας », λέει ο Granath. "Χρησιμοποιώντας μόνο SCR για μετεπεξεργασία των καυσαερίων έχει αποδειχθεί ότι οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης, και επίσης εξοικονομεί κάποιο βάρος."

"Οι πελάτες Euro 6  που έχουν το πλεονέκτημα να χρησιμοποιούν έως και 100 τοις εκατό βιοντίζελ θα πρέπει να εξετάσουν την ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση της σειράς του κινητήρα 450 hp Scania. Αυτή η έκδοση χρησιμοποιεί τόσο EGR και SCR για μετεπεξεργασία, ακριβώς όπως και πριν.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2011

Πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας μας την 18/01/2011 ημέρα γιορτής του ιδρυτή

και προέδρου της εταιρείας μας Αθανασίου Σιαμπλή.



 

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2010

 

 
Συνεργείο Scania – ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε.


http://www.autotritipro.gr/_magazine/viewthema_pro.asp?id_thema=36376

Mια από τις πιο υπερσύγχρονες μονάδες σέρβις φορτηγών της Scania – ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε. στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, πρόσφατα πιστοποιημένη με DOS (Dealer Operating System) απότη Σουηδική εταιρεία, και ISO 9001:2008 για τις εξαιρετικές υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες.

 




Άποψη του χώρου του συνεργείου, ο οποίος μπορεί να «φιλοξενήσει» μέχρι και 13 οχήματα ταυτόχρονα.

H ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε. ιδρύθηκε το 1977 ως επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας Scania, αν και η πρώτη λειτουργία του συνεργείου χρονολογείται το 1963, με ιδρυτή τον κ. Αθανάσιο Σιαμπλή, ενώ από το 1983 αποτελεί μέλος του επίσημου δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ. Οι εγκαταστάσεις βρίσκονται στην περιοχή του Ρέντη, σε κομβικό σημείο δίπλα στην εθνική οδό (βιοτεχνικό τρίγωνο Κηφισού – Αγίας Άννης, Λεγάκη) και η έκτασή τους αγγίζει τα πέντε χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα, με το συνολικό κόστος να φτάνει στα τρία εκατομμύρια ευρώ.


Ο υπεύθυνος του συνεργείου, κ. Γεώργιος Σιαμπλής, ο οποίος ήταν εξυπηρετικός και αναλυτικός σε οτιδήποτε ζητήσαμε.

Με την πρόσβαση στην περιοχή να μην αποτελεί εμπόδιο, βρεθήκαμε στις εγκαταστάσεις της ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε. και είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον υπεύθυνο και υιό του αρχικού ιδρυτή του συνεργείου, κ. Γεώργιο Σιαμπλή, τον οποίο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για την άψογη φιλοξενία και εξυπηρέτηση που μας παρείχε, κατά την παραμονή μας στις εγκαταστάσεις.
Α.Τ.Ε: Κ. Σιαμπλή, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για το ποιες ακριβώς υπηρεσίες παρέχονται στις εγκαταστάσεις τις Scania – ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε.

Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο ανταλλακτικό, υπάρχει δέσμευση για δυνατότητα παραλαβής του ανταλλακτικού με αεροπορική παραγγελία εντός 24 ωρών. Επίσης, για όλα τα ανταλλακτικά προσφέρεται εργοστασιακή εγγύηση ενός έτους.

Γ.Σ: Η Scania – ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε είναι ενα ΚΕΝΤΡΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ και παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο after sales υπηρεσιών, το οποίο δεν αφορά μόνο στη σωστή συντήρηση των οχημάτων, μέσω των καθιερωμένων service που πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά και σε υπηρεσίες φανοποιίας, βαφείου και οδικής βοήθειας 24ώρου βάσεως. Επιπροσθέτως, προσφέρουμε έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασίες, ανάλογα με την ηλικία του οχήματος.
Α.Τ.Ε: Εισερχόμενοι στο χώρο του συνεργείου, διαπιστώσαμε στην πράξη τη μεγάλη έκταση των εγκαταστάσεων. Πόσα οχήματα μπορεί να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα αλλά και συνολικά σε καθημερινή βάση;
Γ.Σ:
Το συνεργείο είναι σε θέση να εξυπηρετήσει 13 οχήματα ταυτόχρονα, ενώ σε καθημερινή βάση ο αριθμός ποικίλλει ανάλογα με το φόρτο εργασίας και μπορεί να φτάσει μέχρι και στα 25 οχήματα -το ανώτερο.
A.Τ.Ε: Μιλήστε μας λίγο για τα βασικά χαρακτηριστικά του συνεργείου και για στοιχεία που θεωρείτε ότι το διαφοροποιούν σε σχέση με άλλα.
Γ.Σ:
Ως ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε στοχεύουμε σε μια συνεχώς βελτιούμενη εξυπηρέτηση, με στόχο την υψηλή ποιότητα και πάνω σε αυτό το πλαίσιο κινούμαστε. Το συνεργείο μας είναι επανδρωμένο με εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο ενημερώνεται και επιμορφώνεται συνεχώς. Εκτός από το στρατηγικό σημείο της τοποθεσίας όπου βρίσκεται η μονάδα μας, έχουμε το πλεονέκτημα της κάθετης πραγματοποίησης όλων των εργασιών εντός του συνεργείου (όπως βαφείο & φανοποιείο). Παρέχουμε επίσης οδική βοήθεια 24 ώρες το 24ώρο, σε όποιον αντιμετωπίσει το οποιοδήποτε πρόβλημα, καθώς και την υπηρεσία quick service, για μικρές βλάβες που αφορούν σε «ευαίσθητα» οχήματα, τα οποία μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα όπως τρόφιμα ή καύσιμα.
Scania – ΣΥΝΤΡΑΚ Ε.Π.Ε
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ SCANIA
Κηφισού 74, Άγιος Ιωάννης Ρέντης ΤΗΛ: 210-3456072, 210-3453084
E-MAIL: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it • WEB: www.siablis.gr











 

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Scania για τους Σπουδαστές των ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ.

HΠέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ –EM SCANIAέχει ξεκινήσει μία συνεργασία με το ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ και συγκεκριμένα με το τμήμα Τεχνικών Αυτοκινήτων Οχημάτων. Σε συνεργασία με την σχολή έχει σχεδιαστεί ένα εξειδικευμένο σεμινάριο με τίτλο «Τεχνολογία Βαρέων Οχημάτων». Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής πέρα από τα μαθήματα που πραγματοποιούνται στο χώρο της σχολής και στις εγκαταστάσεις της εταιρίας έχουν προγραμματισθεί και σειρά επισκέψεων στα Εξουσιοδοτημένα ΣυνεργείαScania.

Στις 30/05/09 πραγματοποιήθηκε στο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο
Scania ΣΥΝΤΡΑΚ ΕΠΕ
εκπαιδευτική επίσκεψη με θέμα «SCANIA RETARDER– παλαιός και νέος τύπος».            





 

ΜΑΡΤΙΟΣ ΤΟΥ 2009
ISO 9001:2008

Η εταιρεία μας μέσα απο μια σειρά διαδικασιών, βελτιώσεων, και καινοτομιών, και με σκοπό την καλύτερη διαχείρηση, και προστασία του περιβάλλοντος, αποφασίζει να ενταχθεί στο σύστημα διαχείρισης ποιότητας το γνωστό ISO 9001: 2008
Η ανάθεση της μελέτης, και των απαιτούμενων προδιαγραφών ανατίθεται στην εταιρεία TUV AUSTRIA HELLAS  η οποία θα είναι και υπεύθυνη για την πιστοποίηση του όλου έργου της διασφάλισης ποιότητας της ετερείας μας.

Ο χρόνος των διαδικασιών θα έχει ολοκληρωθεί στις επόμενες τέσσερεις εβδομάδες.

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

 

SCANIA V8 16,4 λ. 710 ΗΡ

Η απάντηση της SCANIA

Στο τέλος του 2009 ή στις αρχές του 2010 αναμένεται η απάντηση της SCANIA στον 700άρη VOLVO και σύμφωνα με πληροφορίες του Τ.Τ. από αξιόπιστες πηγές διασταυρωμένες, εντός και εκτός Ελλάδος, θα δούμε ένα κινητήρα V8 με ισχύ 710 έως 730 ΗΡ στην ανώτερη έκδοση του, καθώς θα είναι επίσης διαθέσιμος στους 550 και 650 ΗΡ.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα κινητήρα 16,4 λίτρων V8, που μόλις τον περασμένο μήνα έκανε την εμφάνισή του στο περίπτερο της SCANIA, στην έκθεση INTERMAT 2009, στη Γαλλία και συγκέντρωνε τα βλέμματα όλων των επισκεπτών.


Ο συγκεκριμένος κινητήρας απευθύνεται σε Off Road βαριά οχήματα, όπως ντάμπερ και αρθρωτά φορτηγά καλύπτοντας τις σύγχρονες προδιαγραφές ΙΙΙΒ (που είναι οι αντίστοιχες των "Euro") για τα εκτός δρόμου οχήματα, αλλά επιβεβαιώθηκε ότι ο ίδιος κινητήρας με τις απαιτούμενες τροποποιήσεις στο ηλεκτρονικό του μάνατζμεντ θα τοποθετηθεί κάτω από τις καμπίνες μιας νέας σειράς φορτηγών SCANIA και θα αποδίδει περισσότερους από 700 ΗΡ -εκτιμάται ότι θα είναι 710 έως 720 ΗΡ, καθώς οι άνθρωποι της SCANIA δεν θα ήθελαν να υπολείπονται σε ισχύ από τον κορυφαίο κινητήρα των 700 ΗΡ της VOLVO.

Η ροπή του μοτέρ θα φτάνει τα 3000 Νm και παραμένει άγνωστο, ποιο κιβώτιο θα συνεργαστεί μαζί του, αν δηλαδή είναι ένα από τα υπάρχοντα της SCANIA ή βρίσκεται σε παράλληλη εξέλιξη ένα νέο σασμάν, ικανό να δεχτεί τη τεράστια ροπή.

Να σημειώσουμε ότι ο όγκος του 700άρη είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Συγκεκριμένα, έχει μήκος 1300mm, πλάτος 1100mm και το ύψος του είναι 1200mm. Αν τώρα ρωτάτε για το βάρος του, παρακαλώ σημειώσατε: 1300kg στεγνός.
Πάντως, καρδιά του κινητήρα θεωρείται το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού XPI το οποίο έχει τη δυνατότητα να ψεκάζει το καύσιμο με την πίεση των 2500 Bar, όταν τα κορυφαία σήμερα συστήματα φτάνουν μέχρι τα 1800 Bar πίεσης. (XPI = Extra high-Pressure Injection).